اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد؟

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد؟

اکانت پریمیوم اسپاتیفای

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد؟ آگاهی از مزیت‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای قطعاً در انتخاب آن برای بهره‌مندی، تأثیر زیادی خواهد داشت. اسپاتیفای محبوب‌ترین پلتفرم استریم موسیقی در سطح جهان است که مانند دیگر سرویس‌های موسیقی، هزینه‌هایی برای ساخت آن صرف شده است.

این سرویس برای تأمین هزینه‌ها، امتیازات ویژه‌ای را در بخش پریمیوم قرار داده است، ازاین‌رو در این مطلب از مجله یاراجو قصد داریم مزیت‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای را مورد بررسی قرار دهیم؛ اما، قبل از آن به معرفی اسپاتیفای می‌پردازیم.

معرفی اسپاتیفای

اسپاتیفای از بزرگ‌ترین و بهترین برنامه‌های ارائه‌دهنده خدمات پخش صوتی و رسانه‌ای است این سرویس در سال 2006 در سوئد بنیان نهاده شد و اکنون در اواسط عمر 18 ساله خود در 2024 تعداد کاربر فعال آن بیش از 551 میلیون نفر و تعداد کاربر اشتراکی آن 220 میلیون نفر است.

در ایران دسترسی به این سرویس با اکثر دستگاه‌های رایانه‌ای (مثل ویندوز، مک و…) همچنین اندروید و آی‌اواس امکان‌پذیر است.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد؟

انواع اکانت در پلتفرم اسپاتیفای

اسپاتیفای دو مدل اصلی رایگان و پولی دارد که مدل پولی آن بسته به نیاز کار به چندین نوع مختلف تقسیم می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

اکانت فریمیوم (رایگان) اسپاتیفای

طبیعتاً امکانات نسخه رایگان اسپاتیفای کمتر از نسخه پولی آن است در نسخه رایگان، آهنگ‌ها به‌صورت رندوم پخش می‌شوند و بین موزیک‌ها، تبلیغات رایج بوده همچنین امکان دانلود و پخش موزیک به‌صورت آفلاین وجود ندارد.

نهایت کیفیت پخش موزیک در این نسخه در حد 160 kbps  بوده و امکان ردکردن فقط 6 آهنگ غیردلخواه در ساعت وجود دارد؛ بنابراین، لازم است مدت زمانی را برای ردن کردن آهنگهایی که مورد علاقه تان نیست صرف کنید.

اکانت پریمیوم (شارژی) اسپاتیفای

اکانت پریمیوم امکانات جذاب زیادی را نسبت به اکانت رایگان دارد و 4 نوع مختلف دارد که هر کدام ویژگیهای خاص خودش را دارد.

اکانت Individual (اکانت تک‌کاربره)

با تهیه اکانت تک‌کاربره به‌تمامی امکانات اسپاتیفای پریمیوم دسترسی دارید، در واقع این پلن اصلی‌ترین پلن پریمیوم اسپاتیفای به شمار می‌رود.

اکانت Duo (دونفره)

اگر قصد دارید به‌صورت دونفره از سرویس اسپاتیفای پریمیوم استفاده کنید، اکانت دونفره مناسب است.

اکانت student (دانش‌آموزی)

هزینه اکانت دانش‌آموزی نسبت به سایر اکانت‌ها پایین‌تر است اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید می‌توانید از این اکانت استفاده کنید؛ اما، برای فعال‌سازی آن نیاز به ارسال مدارک تحصیلی دارید و برای افراد عادی غیرفعال است.

اکانت Family (خانوادگی)

از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اکانت‌های اسپاتیفای در ایران، اکانت خانوادگی است. در این نوع اکانت به تمام امکانات اسپاتیفای پریمیوم دسترسی دارید.

در هر زمینه‌ای که مشاوره بخواهید ده‌ها مشاور در موضوعات مختلف منتظر شما هستند.
مشاوره آنلاین +۵۰ مشاور

علاوه بر این می‌توانید اکانت 5 نفر دیگر از اعضای خانواده خود را پریمیوم کنید؛ پس از آشنایی با انواع اکانت اسپاتیفای، خوب است مزیتهای آن را بدانید که در قسمت بعدی می خواتید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد؟

مزیت‌های اکانت اسپاتیفای

ویژه بودن امتیازات اکانت اسپاتیفای، سبب گسترش این پلتفرم در سطح جهانی شده، طوری که روزبه‌روز تعداد کاربران آن بیشتر شده و طرف‌داران زیادی به خود اختصاص داده است.

برخی از این مزیت‌ها را در ادامه می‌خوانید.

  1.  صفرشدن تبلیغاتی که در نسخه اصلی (رایگان) اسپاتیفای بود
  2. بهبود کیفیت صدا به میزان 320kbit/s
  3.  دانلود آهنگ‌ها و امکان گوش‌دادن به آنها حتی بدون اینترنت
  4. قابلیت Spotify connect در اکانت پریمیوم و اتصال به دستگاه‌هایی که از وای‌فای پشتیبانی می‌کنند.
  5. پرش‌های نامحدود Unlimited skip

با شناخت مزیت‌های اکانت اسپاتیفای ممکن است این سؤال به ذهنتان برسد از کجا اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را می‌توان خرید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

از کجا اکانت پریمیوم اسپاتیفای بخریم؟

روش‌های مختلفی برای خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای وجود دارد که استفاده از برخی از آنها مثل دبیت کارت در داخل ایران امکان‌پذیر نیست؛ اینجا 3 گزینه برای خرید اکانت پریمیوم را بررسی می‌کنیم.

خرید اکانت پریمیوم به‌واسطه دوستان خارج از کشور

با ساختن اکانت در سایت اسپاتیفای و درخواست از آشنایان خارج از کشور برای شارژ اکانتتان می‌توانید آن را به پریمیوم ارتقا دهید.

خرید مستقیم با استفاده از گیفت‌کارت اسپاتیفای

شما می‌توانید از طریق سایت رسمی اسپاتیفای به خرید گیفت‌کارت اقدام کنید. به این صورت که شما نرخ دلاری آن را پرداخت می‌کنید و با واردکردن کد گیفت‌کارت در حساب کاربری خود، آن را شارژ می‌کنید.

خرید اکانت اسپاتیفای از طریق پی پال

جالب است بدانید استفاده از پی پال بهترین گزینه است که امکان خرید گیفت‌کارت را در اختیار شما قرار می‌دهد. چرا که باتوجه‌به گستردگی و رایج بودن آن و همچنین پرداخت کارمزد کمتر می‌توانید برای خرید اکانت اقدام کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به مزیت‌های اکانت ویژه اسپاتیفای، انواع و نحوه خرید آن اشاره کردیم. با خواندن مطالب این صفحه انتظار می‌رود بتوانید نوع مناسب اکانت پریمیوم را انتخاب و شارژ کرده و از شنیدن موسیقی‌های دلخواه خود لذت ببرید.